Запис Детальніше

Стратегія виробу ринку підприємством у системі міжнародного маркетингу

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегія виробу ринку підприємством у системі міжнародного маркетингу
 
Creator Ліганенко, І. В.
 
Description Розглянуто специфіку проблем міжнародного маркетингу у виборі ринку. Наведено порівняльну характеристику альтернативних форм організації міжнародного маркетингу. Визначено порядок вибору розподільних каналів для міжнародного маркетингу фірми. The specific of problems of the international marketing is considered in the choice of market. Comparative description of alternative forms of organization of the international marketing is resulted. Certainly order of choice of the distributive ducting for the international marketing of firm.
 
Date 2009-09-07T06:18:25Z
2009-09-07T06:18:25Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Ліганенко І. В. Стратегія виробу ринку підприємством у системі міжнародного маркетингу / І. В. Ліганенко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 830–835. – Бібліографія: 6 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/703
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"