Запис Детальніше

Корпоративний імідж в оптимізації стратегії банківського маркетингу

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Корпоративний імідж в оптимізації стратегії банківського маркетингу
 
Creator Заєць, М. А.
Пертова, А. О.
 
Description Розглянуто сутність і значення корпоративного іміджу в оптимізації банківського маркетингу. Досліджено напрямки формування корпоративного іміджу комерційного банку для різних груп громадськості. Наведено методику формування корпоративного іміджу вітчизняних комерційних банків. Discern essence and value of corporate image is examined in optimization of the bank marketing. It is investigational directions of forming of corporate image of commercial bank for the different groups of public. Presented method of forming of corporate image of domestic commercial banks.
 
Date 2009-09-07T06:20:02Z
2009-09-07T06:20:02Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Заєць М. А. Корпоративний імідж в оптимізації стратегії банківського маркетингу / М. А. Заєць, А. О. Петрова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 842–847. – Бібліографія: 5 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/708
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"