Запис Детальніше

Причини виникнення фінансових та маркетингових ризиків у діяльності підприємств

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Причини виникнення фінансових та маркетингових ризиків у діяльності підприємств
 
Creator Диба, М. І.
 
Description Запропоновано виокремлювати причини виникнення маркетингових та фінансових ризиків за рівнем їх утворення: макроекономічні, мікроекономічні, специфічні (усі ті, які притаманні діяльності певного підприємства, що визначаються організаційно- правовою формою, сферою діяльності тощо). Проаналізовано, які чинники творення фінансових та маркетингових ризиків входять до макроекономічних, мікроекономічних та специфічних груп у діяльності державного підприємства в Україні. In the article it was elucidated the sources of risk-appearing considering the level of its creation: macroeconomical, microeconomical and specific (all of them that appearing in activity of state corporation considering the organization form, sphere of business). It was considered the main sources of risk-appearing that joins in macroeconomical, microeconomical and specific groups in activity of state corporation in Ukraine.
 
Date 2009-09-07T10:44:33Z
2009-09-07T10:44:33Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Диба М. І. Причини виникнення фінансових та маркетингових ризиків у діяльності підприємств / М. І. Диба // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 848–856. – Бібліографія: 10 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/875
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"