Запис Детальніше

Зміна орієнтирів маркетингової стратегії роздрібного підприємства у кризовий період

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Зміна орієнтирів маркетингової стратегії роздрібного підприємства у кризовий період
 
Creator Дейнека, О. Є.
 
Description Розглянуто основні ознаки кризової ситуації в роздрібній торгівлі. Показано негативні та позитивні аспекти кризової ситуації для розвитку торговельних мереж. Подано наслідки кризової ситуації у сфері роздрібного бізнесу та відображено шляхи зміни маркетингових стратегій роздрібних мереж. Запропоновано антикризові заходи для роздрібних мереж у сфері маркетингу та необхідні атрибути зміни маркетингової стратегії роздрібних підприємств. In the article the basic signs of crisis situation are considered in the retail business. The negative and positive aspects of crisis situation are shown for development of retail chains in Ukraine. The consequences of crisis situation are given in the field of retail business and the ways of change of marketing strategies of retail chains are represented. It is proposed the bundle anti-crisis measures for retail chains in the marketing sphere as well as the necessary attributes of change of marketing stragety of retail enterprises.
 
Date 2009-09-08T06:07:35Z
2009-09-08T06:07:35Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Дейнека О. Є. Зміна орієнтирів маркетингової стратегії роздрібного підприємства у кризовий період / О. Є. Дайнека // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 863–869. – Бібліографія: 21 назва.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/999
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"