Розроблення системи маркетингу залучення прямих іноземних інвестицій
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Розроблення системи маркетингу залучення прямих іноземних інвестицій
|
|
| Creator |
Боденчук, Л. Б.
|
|
| Description |
Розглянуто особливості залучення прямих іноземних інвестицій у регіоні. Запропоновано методику розроблення системи маркетингу залучення прямих іноземних інвестицій та маркетингові технології впливу на бренд-імідж об’єктів інвестування. Influence of bringing in of direct foreign investments are considered in a region. The method of development of the marketing system is offered bringing in of direct foreign investments and marketing technologies of influence on the brand-image of objects of investing.
|
|
| Date |
2009-09-08T07:19:32Z
2009-09-08T07:19:32Z 2008 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Боденчук Л. Б. Розроблення системи маркетингу залучення прямих іноземних інвестицій / Л. Б. Боденчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 883–891. – Бібліографія: 6 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/1035 |
|
| Publisher |
Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
|
|