Запис Детальніше

Apple religion: новий релігійницй феномен чи явище корпоративної релігії («Apple Religion»: a New Religious Phenomenon or the Manifestation of Corporate Religion)

Цифровий архів НаУОА

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.oa.edu.ua/3899/
 
Title Apple religion: новий релігійницй феномен чи явище корпоративної релігії
(«Apple Religion»: a New Religious Phenomenon or the Manifestation of Corporate Religion)
 
Creator Барановська, У. (U. Baranovska)
 
Subject Religion
 
Description У статті проаналізовано «Apple religion» як феномен, що виник внаслідок впливу продукції компанії «Apple» на свідомість споживачів. Досліджено «Apple religion» крізь призму характерних для поняття релігії ознак. На основі виокремлених рис розглянуто «Apple religion» як явище корпоративної релігії компанії.
(The article analyses «Apple religion» as a phenomenon whose essence is rooted in the effect produced by the Apple
company products onto its consumers’ minds. «Apple religion» is analyzed through the prism of signs characteristic
of the notion of religion. On the basis of singled out features «Apple religion» is viewed as a manifestation of the company’s corporate religion.)
 
Publisher Видавництво Національного університету «Острозька академія».
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://eprints.oa.edu.ua/3899/1/26.pdf
Барановська, У. (U. Baranovska) (2015) Apple religion: новий релігійницй феномен чи явище корпоративної релігії («Apple Religion»: a New Religious Phenomenon or the Manifestation of Corporate Religion). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філософія» (Вип.17). pp. 130-133.