Apple religion: новий релігійницй феномен чи явище корпоративної релігії («Apple Religion»: a New Religious Phenomenon or the Manifestation of Corporate Religion)
Цифровий архів НаУОА
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://eprints.oa.edu.ua/3899/
|
|
Title |
Apple religion: новий релігійницй феномен чи явище корпоративної релігії («Apple Religion»: a New Religious Phenomenon or the Manifestation of Corporate Religion) |
|
Creator |
Барановська, У. (U. Baranovska)
|
|
Subject |
Religion
|
|
Description |
У статті проаналізовано «Apple religion» як феномен, що виник внаслідок впливу продукції компанії «Apple» на свідомість споживачів. Досліджено «Apple religion» крізь призму характерних для поняття релігії ознак. На основі виокремлених рис розглянуто «Apple religion» як явище корпоративної релігії компанії. (The article analyses «Apple religion» as a phenomenon whose essence is rooted in the effect produced by the Apple company products onto its consumers’ minds. «Apple religion» is analyzed through the prism of signs characteristic of the notion of religion. On the basis of singled out features «Apple religion» is viewed as a manifestation of the company’s corporate religion.) |
|
Publisher |
Видавництво Національного університету «Острозька академія».
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://eprints.oa.edu.ua/3899/1/26.pdf
Барановська, У. (U. Baranovska) (2015) Apple religion: новий релігійницй феномен чи явище корпоративної релігії («Apple Religion»: a New Religious Phenomenon or the Manifestation of Corporate Religion). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філософія» (Вип.17). pp. 130-133. |
|