Запис Детальніше

Педагогічна практика як складова професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до діагностичного супроводу розвитку пізнавальних інтересів учнів

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/10127/
 
Title Педагогічна практика як складова професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до діагностичного супроводу розвитку пізнавальних інтересів учнів
Педагогическая практика как составляющая профессиональной подготовки будущих учителей начальной школы к диагностическому сопровождению развития познавательных интересов учащихся
Pedagogical practice as part of professional training of primary school teachers to diagnostic support the development of cognitive interests of students
 
Creator Новик, Ірина Михайлівна
 
Subject Всеукраїнські
 
Description The article describes the features of teaching practice in the preparation of primary school teachers to support diagnostic of cognitive interests primary school children; given the current state of readiness of students to support the development of diagnostic knowledge interests of younger pupils; problem solved practices aimed at the formation of the diagnostic competence of primary school teachers
В статье раскрыты особенности организации педагогической практики в подготовке будущих учителей начальных классов к осуществлению диагностического сопровождения развития познавательных интересов младших школьников; подано современное состояние готовности студентов к диагностическому сопровождению развития познавательных интересов младших школьников; задачи практик, направленных на формирование диагностической компетентности у будущих учителей начальной школы
У статті розкрито особливості організації педагогічної практики у підготовці майбутніх учителів початкових класів до діагностичного супроводу розвитку пізнавальних інтересів молодших школярів; подано сучасний стан готовності студентів до здійснення діагностичного супроводу розвитку пізнавальних інтересів молодших школярів; розкрито завдання практик, які спрямовані на формування діагностичної компетентності у майбутніх учителів початкової школи
 
Publisher Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія
 
Date 2015
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/10127/1/I_Novyk_PPSPPMYPCHDSRPIY_10PCHPVVD_2015.pdf
Новик, Ірина Михайлівна (2015) Педагогічна практика як складова професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до діагностичного супроводу розвитку пізнавальних інтересів учнів Десяті педагогічні читання пам'яті М. М. Дарманського: Розвиток системи освіти України в умовах євроінтеграційних процесів: здобутки і перспективи: матеріали всеукр.наук.-практ.конф. с. 69-71.