Педагогічна практика як складова професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до діагностичного супроводу розвитку пізнавальних інтересів учнів
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/10127/
|
|
Title |
Педагогічна практика як складова професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до діагностичного супроводу розвитку пізнавальних інтересів учнів
Педагогическая практика как составляющая профессиональной подготовки будущих учителей начальной школы к диагностическому сопровождению развития познавательных интересов учащихся Pedagogical practice as part of professional training of primary school teachers to diagnostic support the development of cognitive interests of students |
|
Creator |
Новик, Ірина Михайлівна
|
|
Subject |
Всеукраїнські
|
|
Description |
The article describes the features of teaching practice in the preparation of primary school teachers to support diagnostic of cognitive interests primary school children; given the current state of readiness of students to support the development of diagnostic knowledge interests of younger pupils; problem solved practices aimed at the formation of the diagnostic competence of primary school teachers
В статье раскрыты особенности организации педагогической практики в подготовке будущих учителей начальных классов к осуществлению диагностического сопровождения развития познавательных интересов младших школьников; подано современное состояние готовности студентов к диагностическому сопровождению развития познавательных интересов младших школьников; задачи практик, направленных на формирование диагностической компетентности у будущих учителей начальной школы У статті розкрито особливості організації педагогічної практики у підготовці майбутніх учителів початкових класів до діагностичного супроводу розвитку пізнавальних інтересів молодших школярів; подано сучасний стан готовності студентів до здійснення діагностичного супроводу розвитку пізнавальних інтересів молодших школярів; розкрито завдання практик, які спрямовані на формування діагностичної компетентності у майбутніх учителів початкової школи |
|
Publisher |
Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/10127/1/I_Novyk_PPSPPMYPCHDSRPIY_10PCHPVVD_2015.pdf
Новик, Ірина Михайлівна (2015) Педагогічна практика як складова професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до діагностичного супроводу розвитку пізнавальних інтересів учнів Десяті педагогічні читання пам'яті М. М. Дарманського: Розвиток системи освіти України в умовах євроінтеграційних процесів: здобутки і перспективи: матеріали всеукр.наук.-практ.конф. с. 69-71. |
|