Інтегральні маркетингові комунікації (ІМС) як новий інструмент управління бізнесом
eKMAIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Інтегральні маркетингові комунікації (ІМС) як новий інструмент управління бізнесом
|
|
Creator |
Пан, Лілія
Пан, Лилия Pan, Liliya |
|
Subject |
управління копаніями
інтегральні маркетингові комунікації |
|
Description |
Сьогодні інтегрованим маркетинговим комунікаціям пророкується домінуюча роль в управлінні компаніями. IMC - це єдина багатоканальна синхронізована комунікація, орієнтована на встановлення двосторонніх відносин із цільовою аудиторією.
|
|
Date |
2009-10-13T16:13:56Z
2009-10-13T16:13:56Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Пан Л. В. Інтегральні маркетингові комунікації (ІМС) як новий інструмент управління бізнесом / Пан Лілія Володимирівна // V Юбилейная международная научно-практическая конференция «Теория и практика экономики и предпринимательства», г. Алушта, 5-7 мая 2008 г. - Симферополь, 2008. - С. 132-133.
http://www.ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/373 |
|
Language |
ua
|
|
Relation |
V Юбилейная международная научно-практическая конференция «Теория и практика экономики и предпринимательства», г. Алушта, 5-7 мая 2008 г. - Симферополь, 2008.
|
|