Маркетинг нових ідей як сучасна модель розвитку взаємовідносин зі споживачем
eKMAIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинг нових ідей як сучасна модель розвитку взаємовідносин зі споживачем
|
|
Creator |
Пан, Лілія
Пан, Лилия Pan, Liliya |
|
Subject |
маркетинг
споживачі marketing consumers |
|
Description |
Метою статті є з'ясування причин зміни маркетингових парадигм та обгрунтування об'єктивної необхідності втілення нової моделі проактивного маркетингу в українську ринкову практику.
|
|
Date |
2009-10-13T16:29:17Z
2009-10-13T16:29:17Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Пан Л. В. Маркетинг нових ідей як сучасна модель розвитку взаємовідносин зі споживачем / Пан Л. В. // Культура народов Причерноморья. - 2008. - № 148. - С. 84-87.
http://www.ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/376 |
|
Language |
ua
|
|
Relation |
Культура народов Причерноморья. - 2008. - № 148.
|
|