Запис Детальніше

Ґендерні стереотипи зовнішньої реклами (на прикладі Подолу міста Києва)

eKMAIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Ґендерні стереотипи зовнішньої реклами (на прикладі Подолу міста Києва)
 
Creator Марценюк, Тамара
Рождественська, О.
Martsenyuk, Tamara
 
Subject ґендерний стереотип
фемінність
зовнішня реклама
маскулінність
 
Description Стаття присвячена аналізу одного з аспектів ґендерної дискримінаці публічної сфери суспільства, а саме, ґендерним стереотипам, які транслюються зовнішньою рекламою. Здійснено теоретичний огляд питання, виділено та концептуалізовано основні групи ґендерних стереотипів у рекламі. На основі емпіричного аналізу зовнішньої реклами певного територіального простору м. Києва підтверджено гіпотезу про відтворення ґендерних стереотипів, зокрема традиційних стереотипів маскулінності-фемінності, стереотипів сімейних і професійних ролей та відмінностей у змісті праці.
 
Date 2011-10-14T13:04:58Z
2011-10-14T13:04:58Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Марценюк Т. Ґендерні стереотипи зовнішньої реклами (на прикладі Подолу міста Києва) / Марценюк Т.О., Рождественська О.А. // Наукові записки. Т. 96 : Соціологічні науки. - 2009. - С. 82-88
1996-5931
http://www.ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/1190
 
Language ua
 
Publisher Наукові записки. Т. 96 : Соціологічні науки. - 2009. - С. 82-88