Запис Детальніше

Про методологію використання історії у риторичних курсах Києво-Могилянської Академії

eKMAIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Про методологію використання історії у риторичних курсах Києво-Могилянської Академії
 
Creator Соболь, П.
 
Subject Києво-Могилянська академія
історія
освіта
риторика
Kyiv-Mohyla Academy
history
education
rhetoric
 
Description Розквіт риторики в Києво-Могилянській академії XVIt-XVIII ст. не був ні несподіваним, ні штучним. Це явище було зумовлене внутрі шніми соціально політичними та культурно-освітніми потребами тогочасної України. Адже сила слова, промови, nроповіді в часи народних рухі в проти соціального, національного та релігійного гніту завжди прирівнювалися до сили зброї. Введення до риторичних курсів трактатів про історію зумовлюється тим, що знання її необхідне для виховання досконалого оратора.
 
Date 2012-11-01T09:00:59Z
2012-11-01T09:00:59Z
1997
 
Type Conference materials
 
Identifier Соболь П. І. Про методологію використання історії у риторичних курсах Києво-Могилянської Академії / П.І. Соболь // Петро Могила - видатний український просвітитель і релігійний діяч XVII століття : доповіді і повідомлення науково-практичної конференції, присвяченої 400-річчю від дня народження Петра Могили / [ред. В.С. Брюховецький] ; Миколаївська філія Національного університету "Києво-Могилянська академія". - Миколаїв : Видавничий центр МФ НаУКМА, 1997. - С. 46-48.
http://www.ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/1742
 
Language ua