Актуальні проблеми, завдання і перспективи розвитку сучасної соціальної реклами
eKMAIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Актуальні проблеми, завдання і перспективи розвитку сучасної соціальної реклами
|
|
Creator |
Артикуца, Сергій
|
|
Subject |
соціальна реклама
реклама як соціальний інститут соціальна реклама як об’єкт досліджень актуальні проблеми і завдання сучасної соціальної реклами стан і перспективи розвитку соціальної реклами в Україні social advertising advertising as a social institution social advertising as an object of research current problems and tasks of the modern social advertisement status and prospects of social advertising in Ukraine |
|
Description |
Based on the analysis of the study of social advertising in modern research, the author defines the range of current issues, challenges and future directions of this social institution.
На основі аналізу стану вивчення соціальної реклами у сучасних наукових дослідженнях автор визначає коло актуальних проблем, завдань і перспективних напрямів розвитку цього соціального інституту. |
|
Date |
2013-02-22T09:09:46Z
2013-02-22T09:09:46Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Артикуца С. С. Актуальні проблеми, завдання і перспективи розвитку сучасної соціальної реклами / Артикуца С. С. // Наукові записки НаУКМА. - 2012. - Т. 135: Соціологічні науки. - С. 44-49.
1996-5931 http://www.ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/2122 |
|
Language |
ua
|
|
Relation |
Наукові записки НаУКМА. - 2012. - Т. 135: Соціологічні науки. - С. 44-49.
|
|
Publisher |
ВПЦ НаУКМА
|
|