Правове регулювання передвиборної агітації у засобах масової інформації: сучасний стан та перспективи вдосконалення
eKMAIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Правове регулювання передвиборної агітації у засобах масової інформації: сучасний стан та перспективи вдосконалення
|
|
Creator |
Шевченко, Тарас
|
|
Subject |
правове регулювання виборів
передвиборна агітація політична реклама свобода слова засоби масової інформації права виборців виборча комісія legal regulation of elections political advertising freedom of speech mass media rights of voters election committee |
|
Description |
The article provides with discussion upon election campaigning in the media issue. Author analyses the Ukrainian election legislation, the case law and practice of Central Election Committee regarding campaigning and comments on the weakest points of it. Possible ways of improvement of Ukrainian legislation as to election campaigning are suggested.
У статті проаналізовано правове регулювання передвиборної агітації у ЗМІ, висловлено авторську думку щодо перспектив вдосконалення цієї проблеми. |
|
Date |
2013-03-18T08:48:58Z
2013-03-18T08:48:58Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Шевченко Т. С. Правове регулювання передвиборної агітації у засобах масової інформації: сучасний стан та перспективи вдосконалення / Шевченко T. C. // Наукові записки НаУКМА. - 2012. - Т. 129: Юридичні науки. - С. 93-96.
1996-5931 http://www.ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/2211 |
|
Language |
ua
|
|
Relation |
Наукові записки НаУКМА. - 2012. - Т. 129: Юридичні науки. - С. 93-96.
|
|
Publisher |
ВПЦ НаУКМА
|
|