Промисловий і споживчий маркетинг: особливості та інструменти
eKMAIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Промисловий і споживчий маркетинг: особливості та інструменти
|
|
Creator |
Россоха, Володимир
|
|
Subject |
промисловий маркетинг
споживчий маркетинг |
|
Description |
Висвітлено сутність споживчого і промислового маркетингу. За порівняльними ознаками виявлено їхні відмінності. Визначено інструменти і технології проведення маркетингової політики. Запропоновано шляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності в сучасних умовах функціонування ринку.
|
|
Date |
2013-04-11T13:52:11Z
2013-04-11T13:52:11Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Россоха В. В. Промисловий і споживчий маркетинг: особливості та інструменти / В. В. Россоха // АгроІнКом: аграр. інформ. наук.-вироб. журн.: наук.-практ. вид. / гол. ред. і вид. Лобас М. Г. - Чабани, 2012. - № 7-9. - С. 85-89.
http://www.ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/2289 |
|
Language |
ua
|
|
Relation |
АгроІнКом: аграр. інформ. наук.-вироб. журн.: наук.-практ. вид. / гол. ред. і вид. Лобас М. Г. - Чабани, 2012. - № 7-9.
|
|