Запис Детальніше

Постструктуралізм і полілогічна модель освітнього дискурсу

eKMAIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Постструктуралізм і полілогічна модель освітнього дискурсу
Post-Structuralism and Polylogical Model of Educational Discourse
 
Creator Кирилова, Ольга
Kirillova, Olha
 
Subject полілог
плюральність
поліфонія
polylogue
polyphony
plurality
 
Description Статтю присвячено розглядові поняття полілогу (виведеного з діалогістики М. М. Бахтіна та його інтерпретації Ю. Крістевою). Полілог є методом текстуальної роботи та основою нової освітньої методики, яку розробляють представники «постмодерністської парадигми» у педагогіці. Полілогічна парадигма в освіті протистоїть своєю плюралістичністю діалогічній. The article is focused on the concept of ‘polylogue’ based on the dialogical theory of M. Bachtin and its transformation in J. Kristeva’s works. The polylogue can be regarded both as a fruitful method of the interpretation of the text and as a educational method actively developed by representatives of a postmodernist paradigm in pedagogics. Polylogical paradigm in education is opposed to the dialogical one as more pluralistic.
 
Date 2013-11-15T14:35:34Z
2013-11-15T14:35:34Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Кирилова О. О. Постструктуралізм і полілогічна модель освітнього дискурсу / Кирилова О. О. // Наукові записки НаУКМА. - 2013. - Т. 140 : Теорія та історія культури. - С. 34-38
http://www.ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/2624