Запис Детальніше

Психолого-педагогічний аналіз проблеми суб’єкта та суб’єктності в процесі становлення професійної суб’єктності майбутнього вчителя

eKMAIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Психолого-педагогічний аналіз проблеми суб’єкта та суб’єктності в процесі становлення професійної суб’єктності майбутнього вчителя
Psychological and pedagogical analysis of the problem of subject and subjectivity in the making of subjectivity professional future teacher
 
Creator Боднар, Алла
Bodnar, Alla
Журат, Ю
Zurat, J
 
Subject суб’єкт
суб’єктність
основні етапи дослідження проблеми суб’єкта та суб’єктності
психологія суб’єкта
суб’єктно-діяльнісний підхід
суб’єкт психічної активності
суб’єктність учня (студента, слухача)
характеристики професійної суб’єктності вчителя
subject
subjectivity
milestones
research on the subject and subjectivity
the psychology of the subject
the subject-approach
the subject of mental activity
subjectivity student (student audience)
the characteristics of professional subjectivity teacher
 
Description The paper considers the main stages of research on the subject and subjectivity in psychological and pedagogical literature. The problems of the formation of “professional teacher subjectivity” in the context
of the paradigm of “subject-subjectivity”.
У статті розглянуто основні етапи дослідження проблеми суб’єкта і суб’єктності в психолого-педагогічній літературі. Аналізуються проблеми формування поняття «професійна суб’єктність
вчителя» в контексті парадигми «суб’єкт-суб’єктність».
 
Date 2014-02-04T14:51:13Z
2014-02-04T14:51:13Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Боднар А. Я. Психолого-педагогічний аналіз проблеми суб’єкта та суб’єктності в процесі становлення професійної суб’єктності майбутнього вчителя/ Боднар А. Я., Журат Ю. В. // Наукові записки НаУКМА. - 2013. - Т. 149 : Педагогічні, психологічні науки та соціальна робота. - С. 37-43.
http://www.ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/2811
 
Language ua