Стратегія «блакитного океану» як нова форма ринкових відносин
eKMAIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Стратегія «блакитного океану» як нова форма ринкових відносин
|
|
Creator |
Соловйова, Т. В.
|
|
Subject |
стратегія «блакитного океану»
«червоний океан» конкуренція стратегічна канва наріжний камінь зменшення витрат крива цінності |
|
Description |
У статті досліджено стратегію «блакитного океану», описану в однойменній книзі зі стратегії розвитку бізнесу, авторами якої є Чан Кім та Рене Моборн з Інституту стратегії блакитного оке- ану. Висвітлено основні засади і способи створення такого океану та проаналізовано спосіб переходу від конкуренції до форми ринкових відносин, що нівелює поняття «конкуренції». |
|
Date |
2014-09-18T13:16:53Z
2014-09-18T13:16:53Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Соловйова Т. В. Стратегія «блакитного океану» як нова форма ринкових відносин [електроннний ресурс] / Соловйова Т. В. // Магістеріум. - 2014. - Т. 56 : Економічні студії. - С. 102-105.
http://www.ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/3280 |
|
Language |
ua
|
|
Relation |
Магістеріум. - 2014. - Т. 56 : Економічні студії. - С. 102-105.
|
|