Запис Детальніше

Стратегія «блакитного океану» як нова форма ринкових відносин

eKMAIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегія «блакитного океану» як нова форма ринкових відносин
 
Creator Соловйова, Т. В.
 
Subject стратегія «блакитного океану»
«червоний океан»
конкуренція
стратегічна канва
наріжний камінь
зменшення витрат
крива цінності
 
Description У статті досліджено стратегію «блакитного океану», описану в однойменній книзі зі стратегії розвитку бізнесу, авторами якої є Чан Кім та Рене Моборн з Інституту стратегії блакитного оке-
ану. Висвітлено основні засади і способи створення такого океану та проаналізовано спосіб переходу від конкуренції до форми ринкових відносин, що нівелює поняття «конкуренції».
 
Date 2014-09-18T13:16:53Z
2014-09-18T13:16:53Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Соловйова Т. В. Стратегія «блакитного океану» як нова форма ринкових відносин [електроннний ресурс] / Соловйова Т. В. // Магістеріум. - 2014. - Т. 56 : Економічні студії. - С. 102-105.
http://www.ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/3280
 
Language ua
 
Relation Магістеріум. - 2014. - Т. 56 : Економічні студії. - С. 102-105.