Запис Детальніше

Методи дослідження аудиторій масової комунікації: преса, радіо, телебачення та інтернет

eKMAIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методи дослідження аудиторій масової комунікації: преса, радіо, телебачення та інтернет
 
Creator Забузова, В.
 
Subject прикладна методологія
методи дослідження
applied methodology
research methods
 
Description Масова комунікація – актуальний об’єкт соціологічного наукового пошуку, який передбачає врахування виміру кількості людей, які є реципієнтами комунікації.
 
Date 2015-02-16T11:10:24Z
2015-02-16T11:10:24Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Забузова В. В. Методи дослідження аудиторій масової комунікації: преса, радіо, телебачення та інтернет / Забузова В.В. // Наукові записки НаУКМА. - 2009. - Т. 96 : Соціологічні науки. - С. 55-60.
http://www.ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/3976
 
Language ua