Концептуальні основи професійної підготовки вчителів у США
eKMAIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Концептуальні основи професійної підготовки вчителів у США
|
|
Creator |
Шандрук, Світлана
|
|
Subject |
біхевіоризм
гуманізм екзистенціалізм прогресивізм професійна підготовка вчителів середньої школи есенціалізм secondary school teachers’ training essentialism progressivism humanism behaviorism |
|
Description |
This paper analyzes the issues related to the development of the system of secondary school teachers’ training in the USA. It considers dominant philosophical conceptions in American pedagogical education, such as essentialism, progressivism, existentialism, humanism, behaviorism, cognitivism, constructivism. У статті аналізуються проблеми розвитку й становлення системи професійної підготовки вчителів середньої школи у США. Розглянуто домінантні в американській педагогічній освіті філософські концепції – есенціалізм, прогресивізм, екзистенціалізм, гуманізм, біхевіоризм, когнітивізм, конструктивізм. |
|
Date |
2015-06-25T14:13:00Z
2015-06-25T14:13:00Z 2015 |
|
Type |
Conference materials
|
|
Identifier |
Шандрук Світлана. Концептуальні основи професійної підготовки вчителів у США / Світлана Шандрук // Будуємо нову Україну : збірник конференції ( 26-27 листопада 2014 р., м. Київ). - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2015. - С. 86-93
http://www.ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/4571 |
|
Language |
ua
|
|