Запис Детальніше

Концептуальні основи професійної підготовки вчителів у США

eKMAIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Концептуальні основи професійної підготовки вчителів у США
 
Creator Шандрук, Світлана
 
Subject біхевіоризм
гуманізм
екзистенціалізм
прогресивізм
професійна підготовка вчителів середньої школи
есенціалізм
secondary school teachers’ training
essentialism
progressivism
humanism
behaviorism
 
Description This paper analyzes the issues related to the development of the system of secondary
school teachers’ training in the USA. It considers dominant philosophical conceptions in American pedagogical education, such as essentialism, progressivism, existentialism, humanism, behaviorism, cognitivism, constructivism.
У статті аналізуються проблеми розвитку й становлення системи професійної
підготовки вчителів середньої школи у США. Розглянуто домінантні в американській педагогічній освіті філософські концепції – есенціалізм, прогресивізм, екзистенціалізм, гуманізм, біхевіоризм, когнітивізм, конструктивізм.
 
Date 2015-06-25T14:13:00Z
2015-06-25T14:13:00Z
2015
 
Type Conference materials
 
Identifier Шандрук Світлана. Концептуальні основи професійної підготовки вчителів у США / Світлана Шандрук // Будуємо нову Україну : збірник конференції ( 26-27 листопада 2014 р., м. Київ). - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2015. - С. 86-93
http://www.ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/4571
 
Language ua