Глобальна культура споживання як якісна характеристика соціально-економічного добробуту
eKMAIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Глобальна культура споживання як якісна характеристика соціально-економічного добробуту
|
|
Creator |
Шамборовський, Григорій
|
|
Subject |
свобода вибору споживача
суб’єктивний добробут культура споживання соціально-економічний клас socioeconomic class consumption culture subjective well-being freedom of consumer choice |
|
Description |
Global consumer culture as a qualitative characteristic of socioeconomic welfare. The article examines contemporary sociopsychological theories of consumer behavior. The author analyzes class and alternative approaches to the motivation, choice, and decision-making of the consumer under the conditions of globalization. The article deals with specific features of the global consumer culture and its role in shaping the socioeconomic welfare of countries at the beginning of the twenty-first century. Досліджено сучасні соціально-психологічні теорії поведінки споживачів. Автор проаналізував класові й альтернативні підходи до визначення мотивації, вибору та прийняття рішень споживачів в умовах глобалізації. Висвітлено особливості розвитку глобальної культури споживання та її роль у формуванні соціально-економічного добробуту країн на початку ХХІ ст. |
|
Date |
2015-06-26T08:44:19Z
2015-06-26T08:44:19Z 2015 |
|
Type |
Conference materials
|
|
Identifier |
Шамборовський Григорій. Глобальна культура споживання як якісна характеристика соціально-економічного добробуту / Грригорій Шамборовський // Будуємо нову Україну : збірник конференції ( 26-27 листопада 2014 р., м. Київ). - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2015. - С. 246-254
http://www.ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/4599 |
|
Language |
ua
|
|