Запис Детальніше

77 HHz radar for automobile

Вісник НТУУ "КПІ". Серія Радіотехніка, Радіоапаратобудування.

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title 77 HHz radar for automobile
77 ГГц радар для автомобиля
77 ГГц радар для автомобіля
 
Creator Lyashuk, O. M.; Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”
 
Subject radar; LFM; resolution; FMCW
радар; ЛЧМ; разделяющая способность; FMCW
радар; ЛЧМ; роздільна здатність; FMCW
 
Description Modern requirements to safety and comfort of drivers and passengers of a car cause continuous development of corresponding technical facilities. Technologies that provide implementation of these requirements are on the first place for the developers of cars. One of the most important requirement is an analysis of road situation, where various sensors are used. One of them is radar. Principle of action, basic parameters and application of radar RS-200 is considered in this article. Radar is used in modern cars of brand Mersedes Benz and works on frequency 77 HHz. It uses the LFM (linear frequency modulation) with the programmatic setting of resolution for distance.
Современные требования к безопасности и комфорту водителя и пассажиров автомобиля предопределяют непрерывное развитие соответствующих технических средств. Поэтому для разработчиков автомобилей на первом месте по важности находятся технологии, которые обеспечивают выполнение этих требований. Главная из них - анализ дорожной ситуации, где используется разнообразные сенсоры, одним из которых являеться радар. В статье рассмотрен принцип действия, основные параметры, область применения автомобильного радара RS-200, который устанавливается на современные автомобили марки Mercedes Benz и работает на частоте 77 ГГц. Радар использует схему ЛЧМ (линейная частотная модуляция) с программно устанавливаемой разрешающей способностью по дальности.
Сучасні вимоги до безпеки і комфорту водія та пасажирів автомобіля зумовлюють безперервний розвиток відповідних технічних засобів. Тому для розробників автомобілів на першому місці по важливості знаходяться технології, які забезпечують виконання цих вимог. Головна з них – аналіз дорожньої ситуації, де використовується різноманітні сенсори, одним із яких є радар. У статті розглянуто принцип дії, основні параметри, області застосування автомобільного радару RS-200, який встановлюється на сучасні автомобілі марки MercedesBenz і працює на частоті 77 ГГц. Радар використовує схему ЛЧМ (лінійна частотна модуляція) з програмно встановлюваною роздільною здатністю по дальності.
 
Publisher National Technical University of Ukraine
 
Date 2012-02-27
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
 
Format application/pdf
 
Identifier http://radap.kpi.ua/radiotechnique/article/view/163
 
Source BULLETIN of National Technical University of Ukraine. Series RADIOTECHNIQUE. RADIOAPPARATUS BUILDING; № 48 (2012); 222-227
Вісник НТУУ "КПІ". Серія Радіотехніка, Радіоапаратобудування; № 48 (2012); 222-227
Вестник НТУУ "КПИ". Серия Радиотехника, Радиоаппаратостроение; № 48 (2012); 222-227
 
Language ukr
 
Relation http://radap.kpi.ua/radiotechnique/article/view/163/164
 
Rights 1.  Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).