Запис Детальніше

Пристрої контролю стану водія

Вісник НТУУ "КПІ". Серія Радіотехніка, Радіоапаратобудування.

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Пристрої контролю стану водія
Устройства контроля состояния водителя
Driver's condition control devices
 
Creator Yashan, V. B.; Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”
 
Subject антисон; віджітон; системи контролю стану; біотехнічні сенсорні системи.
антисон; виджитон; системы контроля состояния; биотехнические сенсорные системы.
antyson; vigiton; condition control system; biotechnical sensory systems.
 
Description В статті описано різні типи біотехнічних систем безпеки на транспорті, найчастіше поєднуваних загальною назвою “Антисон”. Їх головною вадою є невизначеність встановлення моменту настання фази передсонного стану і відсутність біологічних зворотних зв'язків, які повинні забезпечувати управління функціональними параметрами людини-водія у режимі адаптації. Конструктивно ці системи ускладнені наявністю контактуючих з водієм датчиків, що обмежують свободу його рухів. Описано експеримент проведений в Греції в 2008 році в якому тестувалися різні типи систем включаючи датчики рухів, ЕЕГ, моніторингу за очима, розпізнавання дорожньої розмітки, контролю автомобільною електричною системою. Отримані результати показали доцільність використання пристроїв попередження сну.
В статье описаны различные типы биотехнических систем безопасности на транспорте, зачастую объединяемых общим названием "Антисон". Их главный недостаток является неопределенность установления момента наступления фазы передсонного состояния и отсутствие биологических обратных связей, обеспечивающих управление функциональными параметрами человека-водителя в режиме адаптации. Конструктивная сложность этих систем обусловлена наличием контактирующих с водителем датчиков, ограничивающих свободу его движений. Описан эксперимент проведен в Греции в 2008 году в котором тестировались различные типы систем включая датчики движений, ЭЭГ, мониторинга за глазами, распознавание дорожной разметки, контроля автомобильной электрической системой. Полученные результаты показали целесообразность использования устройств предупреждения сна.
The article describes the various types of biotechnical systems of transport security, that often called by general title "Antison. Their main disadvantage is the uncertainty of detecting drowsiness phase of driver’s state and the absence of biological feedbacks, that providing control of functional parameters of a human-driver in a mode of adaptation. Structurally, these systems are complicated by the presence of contact with the driver of sensors that restrict the freedom of his movements. There is described experiment, which was carried out in Greece in 2008, and where tested different types of systems which include motion sensors, EEG monitoring for the eyes, the recognition of road markings, control automotive electrical system. The results showed the feasibility of using sleep prevent devices.
 
Publisher National Technical University of Ukraine
 
Date 2011-06-01
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
 
Format application/pdf
 
Identifier http://radap.kpi.ua/radiotechnique/article/view/213
 
Source BULLETIN of National Technical University of Ukraine. Series RADIOTECHNIQUE. RADIOAPPARATUS BUILDING; № 45 (2011); 176-184
Вісник НТУУ "КПІ". Серія Радіотехніка, Радіоапаратобудування; № 45 (2011); 176-184
Вестник НТУУ "КПИ". Серия Радиотехника, Радиоаппаратостроение; № 45 (2011); 176-184
 
Language ukr
 
Relation http://radap.kpi.ua/radiotechnique/article/view/213/213
 
Rights 1.  Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).