Запис Детальніше

Дефініції педагогічного тестування

Вісник НТУУ "КПІ". Серія Радіотехніка, Радіоапаратобудування.

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дефініції педагогічного тестування
Дефиниции педагогического тестирования
The pedagogical testing definitions
 
Creator Reutskaya, Yu. Yu.; Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”
Mirskikh, G. A.; Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”
 
Subject дефініція педагогічного тестування; методологія; надійність тесту; валідність тесту; репрезентативність; інформативність
дефиниция педагогического тестирования; методология; надежность теста; валидность теста; репрезентативность; информативность
pedagogical testing definition; methodology; test reliability; test validity; representativeness; information content
 
Description В роботі авторами наведене розгорнуте інтеграційне визначення поняття педагогічного тестування. Це визначення піддається декомпозиції на окремі складові, що характеризують тестування як метод педагогічних вимірювань навчальних надбань студентів. Детально розглянуті кожна зі складових педагогічного тестування, починаючи з формулювання тестових завдань і закінчуючи організацією процесу тестування. Звертається увага на необхідність дотримання методології системного підходу на всіх етапах підготовки та реалізації тестів. Особлива увага приділяється визначенню характеристик, що впливають на результати тестування, надають можливість найбільш ефективно використати інформацію, отриману за результатами його реалізації.
В работе авторами приведено развернутое интеграционное определение понятия педагогического тестирования. Это определение поддается декомпозиции на отдельные составляющие, которые характеризуют тестирование как метод педагогических измерений учебных приобретений студентов. Детально рассмотрены каждая из составляющих педагогического тестирования, начиная с формулировки тестовых заданий и заканчивая организацией процесса тестирования. Обращается внимание на необходимость соблюдения методологии системного подхода на всех этапах подготовки и реализации тестов. Особенное внимание уделяется определению характеристик, которые влияют на результаты тестирования, предоставляют возможность наиболее эффективно использовать информацию, полученную по результатам его реализации.
The detailed integrative definition of pedagogical testing concept is presented by authors in this work. This definition gives into decomposition on separate components which characterize testing as the pedagogical measurements of student educational acquisitions method. Each pedagogical testing constituent is considered detail, since formulation of test tasks ending organization of testing process. Attention on the necessity of system approach methodology abidance is paid to all preparation and realization tests stages. The special attention is paid to determination of descriptions, which influence on the testing results, give possibility of the most effectively information use obtained on its realization results.
 
Publisher National Technical University of Ukraine
 
Date 2012-11-29
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
 
Format application/pdf
 
Identifier http://radap.kpi.ua/radiotechnique/article/view/279
 
Source BULLETIN of National Technical University of Ukraine. Series RADIOTECHNIQUE. RADIOAPPARATUS BUILDING; № 50 (2012); 139-146
Вісник НТУУ "КПІ". Серія Радіотехніка, Радіоапаратобудування; № 50 (2012); 139-146
Вестник НТУУ "КПИ". Серия Радиотехника, Радиоаппаратостроение; № 50 (2012); 139-146
 
Language ukr
 
Relation http://radap.kpi.ua/radiotechnique/article/view/279/278
 
Rights 1.  Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).