Запис Детальніше

Calculation of radio energy of Wi-fi signal in the railway coach

Вісник НТУУ "КПІ". Серія Радіотехніка, Радіоапаратобудування.

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Calculation of radio energy of Wi-fi signal in the railway coach
Расчёт энергетики Wi-Fi сигнала в железнодорожном вагоне
Розрахунок енергетики Wi-Fi сигналу в залізничному вагоні
 
Creator Bezgin, A. A.; Севастопольський національний технічний університет, м. Севастополь
Savochkin, A. A.; Севастопольський національний технічний університет, м. Севастополь
Slobodeniuk, A. A.; Севастопольський національний технічний університет, м. Севастополь
 
Subject Wi-fi; rail transport; coaches; radio energy; 3G
Wi-fi; железнодорожный транспорт; вагоны; энергетика;3G.
Wi-fi; залізничний транспорт; вагони; енергетика; 3G
 
Description Introduction. Access to the Internet through mobile networks 3G, compared with other systems, has considerably lower cost of the implementation, and the best speed characteristics that makes its use more efficient. Modern Wi-Fi router has multiple USB ports that enable to connect the additional 3G modems directly to them. The main part. For the organization of the wireless Internet access in the railway transport it is necessary to use Wi-Fi network in the rail coach. Users will connect to this network. To install the equipment we calculate radio energy of the channel. The level of Wi-Fi signal power increases by using several antennas spaced on the rail coach. The optimal distance between the outer antennas for standard rail coaches is 7 meters. In this case the minimum level of power in the free space is -35 dB. The operation of any user’s devices will be stable with such a high signal level. The calculations take into account the effect of the iron walls of the rail coaches, interference and loss RF cable. Conclusions. Calculation power of Wi-Fi signal is performed in a railway coach.
Доступ к сети интернет с помощью мобильных сетей 3G, в сравнении с другими системами, имеет значительно более низкую стоимость реализации, а также лучшие показатели скорости, что делает его использование более целесообразным. Для организации беспородного доступа к сети интернет на железнодорожном транспорте целесообразно использовать Wi-Fi сеть, к маршрутизаторам которой и подключаются 3G модемы. В работе проводится расчет энергетики поля Wi-Fi в железнодорожном вагоне и выбор точек установки антенн.
Доступ до мережі інтернет за допомогою мобільних мереж 3G, в порівнянні з іншими системами, має значно нижчу вартість реалізації, а також кращі показники швидкості, що робить його використання більш доцільним. Для організації бездротового доступу до мережі інтернет на залізничному транспорті доцільно використовувати Wi-Fi мережу, до маршрутизаторів якої і підключаються 3G модеми. У роботі проводиться розрахунок енергетики поля Wi-Fi в залізничному вагоні і вибір точок установки антен.
 
Publisher National Technical University of Ukraine
 
Date 2013-09-28
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
 
Format application/pdf
 
Identifier http://radap.kpi.ua/radiotechnique/article/view/678
 
Source BULLETIN of National Technical University of Ukraine. Series RADIOTECHNIQUE. RADIOAPPARATUS BUILDING; № 54 (2013); 61-67
Вісник НТУУ "КПІ". Серія Радіотехніка, Радіоапаратобудування; № 54 (2013); 61-67
Вестник НТУУ "КПИ". Серия Радиотехника, Радиоаппаратостроение; № 54 (2013); 61-67
 
Language rus
 
Relation http://radap.kpi.ua/radiotechnique/article/view/678/652
 
Rights 1.  Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).