Запис Детальніше

Human Trafficking and Media: Is Language That Powerful?

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/10136/
http://www.lit-verlag.de/isbn/3-8258-0750-4
978-3-8258-0750-4
 
Title Human Trafficking and Media: Is Language That Powerful?
Ситуація "торгівля людьми" у медійному дискурсі: чи дійсно мова має силу?
Ситуация "торговля людьми" в медийном дискурсе: сила языка
 
Creator Палійчук, Еліна Олександрівна
 
Subject Наукові (входять до науковометричних баз і мають ISSN, DOI та індекс цитування журналу)
 
Description This article reports an empirical study of the emotional power of media language in terms of its influence on shaping public opinion concerning human trafficking. The primary interest in this research lies in revealing whether media texts filled with stylistic devices substantially contribute to a change of readers’ emotional states, and if so, to what extent. The statistical sleuth has been undertaken in order to test the media effect. The results have great value for the study of media discourse within the paradigm of cognitive linguistics.
Ця стаття присвячена питанням емоційної потужності медійної мови в термінах її впливу на формування суспільної думки щодо ситуації «торгівля людьми». Передусім виникає зацікавленість у з’ясуванні того, чи дійсно та якою мірою медійні тексти, насичені стилістичними засобами, мають суттєвий вплив на зміну емоційного стану читачів. Для вимірювання відповідного медійного ефекту було здійснено статистичну розвідку. Результати мають вагоме значення для вивчення медійного дискурсу в межах когнітивної парадигми.
Данная статья посвящается вопросам эмоционального потенциала медиа-языка з учетом его влияния на формирование общественного мнения о ситуации «торговля людьми». Прежде всего, интерес вызывает возможность установления, действительно ли и в какой мере медиа-тексты, насыщенные стилистическими средствами, способствуют изменениям эмоционального состояния читателей. Для измерения соответствующего медийного эффекта было предпринято статистическое исследование. Результаты имеют весомое значение для изучения медийного дискурса в рамках когнитивной парадигмы.
 
Publisher LIT Verlag, Munster
 
Date 2007
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/10136/1/E_Paliichuk_ACCALL_GI.pdf
Палійчук, Еліна Олександрівна (2007) Ситуація "торгівля людьми" у медійному дискурсі: чи дійсно мова має силу? Acting & connecting. Cultural approaches to language and literature. с. 171-184.