Запис Детальніше

Реалізація маркетингової стратегії підприємства АПК: передумови та основні завдання

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Реалізація маркетингової стратегії підприємства АПК: передумови та основні завдання
Implementing marketing strategy agribusiness companies: background and main objectives
 
Creator Ларіна, Ярослава Степанівна
 
Subject маркетингова стратегія
підприємство АПК
реалізація
 
Description У статті розглянуто передумови та механізми реалізації маркетингових стратегій підприємств АПК.
Pre-conditions and mechanisms of marketing’s strategies realization of enterprises of AIC are considered in the article.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2011-12-27T10:54:01Z
2011-12-27T10:54:01Z
2008-05
 
Type Article
 
Identifier Ларіна, Я. Реалізація маркетингової стратегії підприємства АПК: передумови та основні завдання / Я. Ларіна // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Економіка / редкол.: А.А.Григорук, Т.Г.Дудар, С.Л.Дусановський та ін. – Тернопіль, 2008. – Вип. 22. – С. 145-148.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1267
 
Language uk
 
Rights © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка