Реалізація маркетингової стратегії підприємства АПК: передумови та основні завдання
DSpace at TNPU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Реалізація маркетингової стратегії підприємства АПК: передумови та основні завдання
Implementing marketing strategy agribusiness companies: background and main objectives |
|
Creator |
Ларіна, Ярослава Степанівна
|
|
Subject |
маркетингова стратегія
підприємство АПК реалізація |
|
Description |
У статті розглянуто передумови та механізми реалізації маркетингових стратегій підприємств АПК.
Pre-conditions and mechanisms of marketing’s strategies realization of enterprises of AIC are considered in the article. |
|
Publisher |
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
|
|
Date |
2011-12-27T10:54:01Z
2011-12-27T10:54:01Z 2008-05 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ларіна, Я. Реалізація маркетингової стратегії підприємства АПК: передумови та основні завдання / Я. Ларіна // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Економіка / редкол.: А.А.Григорук, Т.Г.Дудар, С.Л.Дусановський та ін. – Тернопіль, 2008. – Вип. 22. – С. 145-148.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1267 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
© Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
|
|