Запис Детальніше

Дегустаційні методи аналізу в комплексі маркетингу на ринку молочних продуктів

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дегустаційні методи аналізу в комплексі маркетингу на ринку молочних продуктів
Degustation methods of analysis in the complex of marketing at the market of dairy products
 
Creator Зацна, Любов Миколаївна
 
Subject дегустаційні методи
маркетинг
ринок молочних продуктів
 
Description У статті розглядаються дегустаційні методи аналізу в комплексі маркетингу на ринку молочних продуктів.
In the article the degustation methods of analysis in the complex of marketing at the market of dairy products are examined.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2011-12-27T11:04:47Z
2011-12-27T11:04:47Z
2008-05
 
Type Article
 
Identifier Зацна, Л. Дегустаційні методи аналізу в комплексі маркетингу на ринку молочних продуктів / Л. Зацна // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Економіка / редкол.: А.А.Григорук, Т.Г.Дудар, С.Л.Дусановський та ін. – Тернопіль, 2008. – Вип. 22. – С. 149-153.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1268
 
Language uk
 
Rights © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка