Дегустаційні методи аналізу в комплексі маркетингу на ринку молочних продуктів
DSpace at TNPU
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Дегустаційні методи аналізу в комплексі маркетингу на ринку молочних продуктів
Degustation methods of analysis in the complex of marketing at the market of dairy products |
|
| Creator |
Зацна, Любов Миколаївна
|
|
| Subject |
дегустаційні методи
маркетинг ринок молочних продуктів |
|
| Description |
У статті розглядаються дегустаційні методи аналізу в комплексі маркетингу на ринку молочних продуктів.
In the article the degustation methods of analysis in the complex of marketing at the market of dairy products are examined. |
|
| Publisher |
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
|
|
| Date |
2011-12-27T11:04:47Z
2011-12-27T11:04:47Z 2008-05 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Зацна, Л. Дегустаційні методи аналізу в комплексі маркетингу на ринку молочних продуктів / Л. Зацна // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Економіка / редкол.: А.А.Григорук, Т.Г.Дудар, С.Л.Дусановський та ін. – Тернопіль, 2008. – Вип. 22. – С. 149-153.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1268 |
|
| Language |
uk
|
|
| Rights |
© Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
|
|