Запис Детальніше

Інтелект – як фактор регулювання соціальними комунікаціям в культурі ЗМІ

DSpace at ELibUkr

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Creator Виходець, Олександр Михайлович
 
Date 2010-10-10T09:45:44Z
2010-10-10T09:45:44Z
2010-10-10T09:45:44Z
 
Identifier http://oa.elibukr.org/handle/1984/788
 
Description Depend on mental factors were obtained function of intellect, character, education etc.
Had been erected model of social comunication on function of organized factors.
Using the method of prioritett theory and twin comparison obtained the data of main negatives influence to culture of mass media organisation.
Культуру ЗМІ розглянуто в залежності від ментальних факторів у вигляді функціональній залежності, де головними є інтелект, характер, освіта та інші. За цими факторами побудована модель соціальних комунікацій. Використано метод теорії пріоритетів та парного порівняння, що дало можливість показати основні негативи, що погано впливають на інтелект та на культуру ЗМІ. Культура СМИ рассмотрена в зависимости от ментальных характеристик в виде функциональной зависимости, где главным является интеллект, характер, образование. По этим характеристикам построена модель социальных коммуникаций. Использован метод теории приоритетов и парного сравнения. что дало возможность показать основные негативы, которые плохо влияют на интеллект и культуру
 
Language ua
 
Subject інтелект
комунікації
культура
модель
робота
соціальні
співробітник
фактор
управління
интеллект
информация
коммуникация
общество
социальный
теория
управление
intelect
information
communication
culture
model
spiral
system
social
theory
 
Title Інтелект – як фактор регулювання соціальними комунікаціям в культурі ЗМІ
Интеллект - как фактор регулирования социальными коммуникациями в СМИ
Intelect - like social communication regulate factor at mass-media
 
Type Article