Інтелект – як фактор регулювання соціальними комунікаціям в культурі ЗМІ
DSpace at ELibUkr
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Creator |
Виходець, Олександр Михайлович
|
|
Date |
2010-10-10T09:45:44Z
2010-10-10T09:45:44Z 2010-10-10T09:45:44Z |
|
Identifier |
http://oa.elibukr.org/handle/1984/788
|
|
Description |
Depend on mental factors were obtained function of intellect, character, education etc. Had been erected model of social comunication on function of organized factors. Using the method of prioritett theory and twin comparison obtained the data of main negatives influence to culture of mass media organisation. Культуру ЗМІ розглянуто в залежності від ментальних факторів у вигляді функціональній залежності, де головними є інтелект, характер, освіта та інші. За цими факторами побудована модель соціальних комунікацій. Використано метод теорії пріоритетів та парного порівняння, що дало можливість показати основні негативи, що погано впливають на інтелект та на культуру ЗМІ. Культура СМИ рассмотрена в зависимости от ментальных характеристик в виде функциональной зависимости, где главным является интеллект, характер, образование. По этим характеристикам построена модель социальных коммуникаций. Использован метод теории приоритетов и парного сравнения. что дало возможность показать основные негативы, которые плохо влияют на интеллект и культуру |
|
Language |
ua
|
|
Subject |
інтелект
комунікації культура модель робота соціальні співробітник фактор управління интеллект информация коммуникация общество социальный теория управление intelect information communication culture model spiral system social theory |
|
Title |
Інтелект – як фактор регулювання соціальними комунікаціям в культурі ЗМІ
Интеллект - как фактор регулирования социальными коммуникациями в СМИ Intelect - like social communication regulate factor at mass-media |
|
Type |
Article
|
|