Запис Детальніше

Історичні тенденції розвитку базових педагогічних понять теорії індивідуалізації навчання як особливої організації процесу

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/834/
 
Title Історичні тенденції розвитку базових педагогічних понять теорії індивідуалізації навчання як особливої організації процесу
 
Creator Єремеєва, В. М.
 
Subject LA History of education
 
Description У статті викладена сутнісна характеристика базових педагогічних понять: “індивідуальний підхід”, “індивідуальна робота”, індивідуалізація”. Автор моделює власні означення цих категорій в їх взаємозв’язку та взаємозумовленості.
 
Date 2001
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/834/1/01evmoop.pdf
Єремеєва, В. М. (2001) Історичні тенденції розвитку базових педагогічних понять теорії індивідуалізації навчання як особливої організації процесу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (8). pp. 50-55.