Запис Детальніше

Доцільність використання диференційованого підходу у професійній підготовці майбутніх учителів-філологів

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/1143/
 
Title Доцільність використання диференційованого підходу у професійній підготовці майбутніх учителів-філологів
 
Creator Гуманкова, О. С.
 
Subject LB2300 Higher Education
 
Description У статті розглянуто переваги використання диференційованого підходу у професійному навчанні майбутніх учителів-філологів. Автором окреслені тематичне спрямування, критерії створення та принципи навчання в групах за інтересами як однієї з форм диференційованого навчання.
 
Date 2006
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/1143/1/06gosmuf.pdf
Гуманкова, О. С. (2006) Доцільність використання диференційованого підходу у професійній підготовці майбутніх учителів-філологів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (28). pp. 69-72.