Запис Детальніше

Соціальні й педагогічні умови розвитку та методологічні основи історико-педагогічного аналізу новаторства в освіті

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/1805/
 
Title Соціальні й педагогічні умови розвитку та методологічні основи історико-педагогічного аналізу новаторства в освіті
 
Creator Адаменко, О. В.
Хриков, Є. М.
 
Subject LB2300 Higher Education
 
Description Розглядаються соціальні та педагогічні умови виникнення, методологічні підходи та головні етапи історико-педагогічного аналізу інновацій в освіті – аналіз соціально-педагогічного контексту, в якому функціонувала новаторська школа, аналіз її особливостей, визначення її впливу на педагогічну практику та науку.
 
Date 2007
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/1805/1/3.pdf
Адаменко, О. В. and Хриков, Є. М. (2007) Соціальні й педагогічні умови розвитку та методологічні основи історико-педагогічного аналізу новаторства в освіті. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (36). pp. 20-23.