Запис Детальніше

Толерантність як складова професіоналізму викладачів системи після дипломної педагогічної освіти

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/1841/
 
Title Толерантність як складова професіоналізму викладачів системи після дипломної педагогічної освіти
 
Creator Арешонков, В. Ю.
 
Subject LC5201 Education extension. Adult education. Continuing education
 
Description У статті розглянуто сутність поняття "толерантність" як чинника налагодження партнерських стосунків між тими, хто навчає, і тими, хто навчається в умовах демократизації сучасного українського суспільства і гуманізації освітнього процесу. Доведено, що толерантність є необхідною складовою психолого-педагогічного інструментарію викладача в його професійній діяльності, важливим елементом суб’єкт-суб’єктних відносин на рівні "вчитель" – "учень".
 
Date 2008
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/1841/1/13.pdf
Арешонков, В. Ю. (2008) Толерантність як складова професіоналізму викладачів системи після дипломної педагогічної освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (37). pp. 47-52.