Запис Детальніше

Реклама як вид аргументативного дискурсу

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/1907/
 
Title Реклама як вид аргументативного дискурсу
 
Creator Мосієнко, О. В.
 
Subject BF Psychology
 
Description Предметом статті є аналіз реклами як одного з видів аргументативного дискурсу. Визначаються особливості реклами, її складові елементи – переконання і навіювання та засоби її впливу на покупців.
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
 
Date 2004
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/1907/1/04movvad.pdf
Мосієнко, О. В. (2004) Реклама як вид аргументативного дискурсу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (17). pp. 190-191. ISSN 2076-6173