Запис Детальніше

Взаємодія вербальних та невербальних засобів мотивації англомовної гендерно адресованої реклами

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/1928/
 
Title Взаємодія вербальних та невербальних засобів мотивації англомовної гендерно адресованої реклами
 
Creator Малишенко, А. О.
 
Subject PE English
 
Description У статті розглянуто раціональну та емоційну мотивацію гендерно адресованої англомовної реклами. Реалізація мотивації здійснюється на основі аргументем й інформем, виражених.
 
Date 2007
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/1928/1/9.pdf
Малишенко, А. О. (2007) Взаємодія вербальних та невербальних засобів мотивації англомовної гендерно адресованої реклами. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (34). pp. 181-184.