Запис Детальніше

Теоретичні та практичні аспекти підготовки учителя до діяльності в контексті особистісно спрямованої парадигми освіти

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/1934/
 
Title Теоретичні та практичні аспекти підготовки учителя до діяльності в контексті особистісно спрямованої парадигми освіти
 
Creator Брандес, В. М.
Вірковський, А. П.
Вознюк, В. О.
Романенко, Є. М.
 
Subject LB2300 Higher Education
 
Description статті аналізуються навчально-дисциплінуюча та особистісно-спрямована педагогічні парадигми як підґрунтя традиційного та гуманістичного підходів у організації навчально-виховного процесу.
 
Date 2000
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/1934/1/00bvmspo.pdf
Брандес, В. М. and Вірковський, А. П. and Вознюк, В. О. and Романенко, Є. М. (2000) Теоретичні та практичні аспекти підготовки учителя до діяльності в контексті особистісно спрямованої парадигми освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (6). pp. 240-244.