Запис Детальніше

Французька філософія позитивізму XIX століття про місце людини в педагогічному процесі

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/1994/
 
Title Французька філософія позитивізму XIX століття про місце людини в педагогічному процесі
 
Creator Харченко, Т. Г.
 
Subject B Philosophy (General)
 
Description У статті зроблено спробу дослідити, якими були погляди представників французької філософії позитивізму на людину та її місце в педагогічному процесі. Доведено, що людина виступає одночасно об’єктом і суб’єктом зазначеного процесу. Її об’єктність обумовлена ідеєю "прогресу як істинно основного догмата людського життя", а суб’єктність – інтелектуальною еволюцією людини, яка забезпечує її активність у пізнавальній діяльності.
 
Date 2008
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/1994/1/25.pdf
Харченко, Т. Г. (2008) Французька філософія позитивізму XIX століття про місце людини в педагогічному процесі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (37). pp. 90-94.