Запис Детальніше

Рекламний текст як проблема перекладу

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/2047/
 
Title Рекламний текст як проблема перекладу
 
Creator Фірсова, Ю. А.
 
Subject H Social Sciences (General)
P Philology. Linguistics
 
Description Стаття присвячена проблемі перекладу рекламних текстів з позицій сучасного маркетингу, основним характеристикам рекламних текстів та стратегіям їх перекладу. Ключові поняття: рекламний текст, апелятивна функція, текст-оригінал, текст-переклад, функціонально-прагматична адекватність, стратегії перекладу.
 
Date 2004
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/2047/1/04fyuapp.pdf
Фірсова, Ю. А. (2004) Рекламний текст як проблема перекладу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (17). pp. 250-251.