Запис Детальніше

Інтегративний підхід як принцип організації професійної підготовки майбутніх учителів

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/2370/
 
Title Інтегративний підхід як принцип організації професійної підготовки майбутніх учителів
 
Creator Радкіна, В. Ф.
 
Subject LB2300 Higher Education
 
Description У статті розглядаються проблеми інтеграції фахових та естетичних знань у професійній підготовці майбутніх учителів, розкриваються переваги інтеграції мистецтв на основі спільності художнього образу.
 
Date 2005
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/2370/1/05rvfpmv.pdf
Радкіна, В. Ф. (2005) Інтегративний підхід як принцип організації професійної підготовки майбутніх учителів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). pp. 61-64.