Запис Детальніше

Аналіз стану підготовки вчителя інформатики в умовах упровадження кредитно-модульної системи навчання

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/2655/
http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/ITZN/em6/emg.html
 
Title Аналіз стану підготовки вчителя інформатики в умовах упровадження кредитно-модульної системи навчання
 
Creator Спірін, О. М.
 
Subject QA75 Electronic computers. Computer science
LB2300 Higher Education
 
Description У статті описано хід та результати констатувального етапу педагогічного експерименту з упровадження методичної системи базової фахової підготовки вчителя інформатики. Розглянуто нормативні документи, що регламентують підготовку вчителя інформатики. Описано результати опитування викладачів ВНЗ щодо обґрунтування, опису, відтворення та практичного впровадження кредитно-модульної технології навчання. Проведено аналіз стану сформованості системи інформаційно-тех­но­ло­­гіч­них компетентностей учителів інформатики.

Аннотация
Спирин О.М.
Анализ состояния подготовки учителя информатики в условиях внедрения кредитно-модульной системы обучения
В статье описан ход и результаты констатирующего этапа педагогического эксперимента по внедрению методической системы базовой профессиональной подготовки учителя информатики. Рассмотрены нормативные документы, регламентирующие подготовку учителя информатики. Описаны результаты опроса преподавателей вузов касательно обоснования, описания, воспроизведения и практического внедрения кредитно-модульной технологии обучения. Проведен анализ состояния сформированности системы информационно-технологических компетентностей учителей информатики.

Resume
Spirin O.
Analysis of the situation of informatics teacher training under the conditions of introduction of teaching credit-module system

The article deals with the process and results of the primary stage of pedagogical experiment on introduction of the methodical system of base professional informatics teacher training. Normative documents which regulate the informatics teacher training are considered. The results of questioning the Higher school teachers in relation to a ground, description, recreation and practical introduction of the teaching credit-module technologies are described. The analysis of the situation of formed system of informative-technological competences of the informatics teachers is carried out.
 
Date 2008-06-19
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text/html
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/2655/1/08somsmc.htm
Спірін, О. М. (2008) Аналіз стану підготовки вчителя інформатики в умовах упровадження кредитно-модульної системи навчання. Інформаційні технології і засоби навчання, 2 (6).