Запис Детальніше

Методологічні засади аналізу теорії і практики шкільного підручникотворення з суспільствознавчих навчальних предметів

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/3045/
 
Title Методологічні засади аналізу теорії і практики шкільного підручникотворення з суспільствознавчих навчальних предметів
 
Creator Смагін, І. І.
 
Subject Z004 Books. Writing. Paleography
 
Description У статті аналізуються традиційні методологічні засади дослідження теорії і практики шкільного підручникотворення з суспільствознавчих навчальних предметів. Пропонується авторська методологія дослідження, побудована на системно-синергетичному підході. Пропонується вивчати теорію і практику творення навчальних книг у контексті відповідних освітніх систем.
 
Date 2009
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/3045/1/2_45.pdf
Смагін, І. І. (2009) Методологічні засади аналізу теорії і практики шкільного підручникотворення з суспільствознавчих навчальних предметів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (45). pp. 10-14.