Запис Детальніше

Наукові підходи до визначення готовності майбутнього вчителя початкової школи до навчання обдарованих учнів

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/3225/
 
Title Наукові підходи до визначення готовності майбутнього вчителя початкової школи до навчання обдарованих учнів
 
Creator Клименюк, Ю. М.
 
Subject LB1501 Primary Education
LB2300 Higher Education
 
Description У статті проаналізовано сучасні підходи до обґрунтування необхідності спеціальної підготовки майбутнього вчителя до розвитку інтелектуальної обдарованості учнів початкової школи. Автор на основі вивчення польських, українських, російських досліджень у галузі обдарованості пропонує своє бачення сутності та структури готовності вчителя початкової школи до роботи з обдарованими дітьми.
 
Date 2009
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/3225/2/Klymeniuk.pdf
Клименюк, Ю. М. (2009) Наукові підходи до визначення готовності майбутнього вчителя початкової школи до навчання обдарованих учнів. Українська полоністика (6). pp. 133-139.