Запис Детальніше

Особливості сприйняття реклами дітьми середнього та старшого шкільного віку.

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/3541/
 
Title Особливості сприйняття реклами дітьми середнього та старшого шкільного віку.
 
Creator Хильман, Анна Олегівна
 
Subject BF Psychology
 
Description Курсова робота студентки 36 групи соціально-психологічного факультету Хильман Анни Олегівни.
Науковий керівник:доцент кафедри соціальної та практичної психології Климчук Віталій Олександрович.
 
Date 2009-11-20
 
Type Teaching Resource
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/3541/1/%D0%A5%D0%B8%D0%BB%D1%8C%D0%BC%D0%B0%D0%BD_%D0%90.%D0%9E..pdf
Хильман, Анна Олегівна (2009) Особливості сприйняття реклами дітьми середнього та старшого шкільного віку. [Teaching Resource] (Unpublished)