Запис Детальніше

Синтаксичні прояви зниження категоричності впливу в англомовних рекламних повідомленнях

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/4630/
 
Title Синтаксичні прояви зниження категоричності впливу в англомовних рекламних повідомленнях
 
Creator Топачевський, С. К.
 
Subject P Philology. Linguistics
 
Description У статті розглядається синтаксичний прояв тактики зниження категоричності впливу в англомовних рекламних повідомленнях, яка є одним із проявів інтерперсональної етикетизації рекламного дискурсу. Синтаксичні особливості рекламного дискурсу досліджуються з точки зору їх формально-семантичної організації, прагматичної сили і пунктуаційного оформлення.
 
Date 2010
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/4630/1/vip_53_46.pdf
Топачевський, С. К. (2010) Синтаксичні прояви зниження категоричності впливу в англомовних рекламних повідомленнях. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (53). pp. 231-234.