Запис Детальніше

Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/5003/
 
Title Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку
 
Creator Дубасенюк, О. А.
Антонова, О. Є.
Вітвицька, С. С.
Сидорчук, Н. Г.
Спірін, О. М.
Якса, Н. В.
 
Subject L Education (General)
 
Description У монографії представлено сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку педагогічної освіти. На основі системного, діяльнісного, особистісно-орієнтованого, культурологічного, компетентнісного підходів, полікультурної парадигми розкриваються особливості педагогічної діяльності; педагогічна освіта розглядається як процес професійного та соціального становлення
особистості майбутнього педагога в умовах прискоренної
глобальної інтеграції у світове співтовариство. Монографія
адресована науковцям, студентам, магістрантам
аспірантам, докторантам, викладачам вищих навчальних педагогічних закладів.
 
Publisher Видавництво Житомирського державного університету імені Івана Франка
 
Date 2008
 
Type Monograph
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/5003/1/%D0%9C%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84_%D1%8F._2008.pdf
Дубасенюк, О. А. and Антонова, О. Є. and Вітвицька, С. С. and Сидорчук, Н. Г. and Спірін, О. М. and Якса, Н. В. (2008) Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. Other. Видавництво Житомирського державного університету імені Івана Франка.