Запис Детальніше

Психолого-педагогічні передумови розвитку професійних компетентностей учителів в умовах дистанційного навчання

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/5199/
 
Title Психолого-педагогічні передумови розвитку професійних компетентностей учителів в умовах дистанційного навчання
 
Creator Колос, К. Р.
 
Subject L Education (General)
 
Description Проаналізовано і досліджено етапи професійного становлення вчителя. На кожному з етапів визначено основні психолого-педагогічні передумови розвитку професійних компетентностей учителів в умовах дистанційного навчання. Висвітлено роль тьютора в забезпеченні раціонального впровадження дистанційного навчання в системі післядипломної педагогічної освіти.
 
Date 2011
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/5199/1/vip55_23.pdf
Колос, К. Р. (2011) Психолого-педагогічні передумови розвитку професійних компетентностей учителів в умовах дистанційного навчання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (55). pp. 112-115.