Запис Детальніше

Дослідження історії доброчинності в сфері освіти України: методологічні підходи до проблеми

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/5415/
 
Title Дослідження історії доброчинності в сфері освіти України: методологічні підходи до проблеми
 
Creator Сейко, Н. А.
 
Subject LA History of education
 
Description У статті подано аналіз головних методологічних підходів до проблеми історії доброчинності у сфері освіти України – системного, цивілізаційного, культурологічного,наративного, когнітивістського, а також окремих наукових теорій – теорії соціальної мобільності, теорії соціальних еліт, теорії соціального капіталу. Визначено місце та роль зазначених підходів в аналізі проблеми розвитку доброчинності у сфері освіти в Україні у ХІХ – на початку ХХ століття.
 
Date 2010
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/5415/1/%D1%81%D0%B5%D0%B9%D0%BA%D0%BE_%D0%9D.%D0%90_%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F.pdf
Сейко, Н. А. (2010) Дослідження історії доброчинності в сфері освіти України: методологічні підходи до проблеми. Освіта Донбасу (4-5). pp. 111-117.