Запис Детальніше

Невербальні чинники імпліцитної інформації англомовного рекламного дискурсу

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/5831/
 
Title Невербальні чинники імпліцитної інформації англомовного рекламного дискурсу
 
Creator Коновальчук, М. І.
 
Subject PE English
 
Publisher Житомирський державний університет імені Івана Франка
 
Date 2011
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/5831/1/155-157.pdf
Коновальчук, М. І. (2011) Невербальні чинники імпліцитної інформації англомовного рекламного дискурсу. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. pp. 155-157.