Запис Детальніше

Між негативною креативністю ідей і українською вестернізацією: сучасна освіта – портрет без прикрас

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/6102/
 
Title Між негативною креативністю ідей і українською вестернізацією: сучасна освіта – портрет без прикрас
 
Creator Саух, П. Ю.
 
Subject B Philosophy (General)
L Education (General)
 
Description У статті обґрунтовано необхідність радикальної системної перебудови освіти у контексті інноваційного суспільства; визначено основні завдання, які стоять перед сучасною освітянською спільнотою; здійснено науковий аналіз класичної та некласичної моделей освіти; наголошено на необхідності забезпечення свободи саморозвитку людини й суспільства на основі їх гармонії та історичного самозбереження.
В статье обосновано необходимость радикальной системной перестройки образования в контексте инновационного общества; определено основные задания, которые стоят перед современным образовательным сообществом; осуществлено научный анализ классической и неклассической моделей образования; подчеркнуто необходимость обеспечения свободы саморазвития человека и общества на основе их гармонии и исторического самосохранения.
The necessity of the radical system reorganization of the education in the context of the innovative society is considered in the article; the main tasks that are urgent for the contemporary educational community are defined; the scientific analysis of the classical and non-classical models of education is carried out; the necessity to ensure the freedom of the human s and society's self-development on basis of their harmony and self-preservation is emphasized.
 
Date 2011
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/6102/2/Mizh%20negativ%20creation%20and%20ukr%20western.pdf
Саух, П. Ю. (2011) Між негативною креативністю ідей і українською вестернізацією: сучасна освіта – портрет без прикрас. Неперервна професійна освіта: теорія і практика (1). pp. 34-41.