Запис Детальніше

Ефективність технології підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності засобами навчально-ігрового проектування

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/6781/
 
Title Ефективність технології підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності засобами навчально-ігрового проектування
 
Creator Плахотнюк, Н. П.
 
Subject LB Theory and practice of education
LB2300 Higher Education
 
Description У статті подаються результати апробації технології підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності засобами навчально-ігрового проектування. Розглядаються можливості навчально-ігрового проектування у формуванні готовності студентів до інноваційної діяльності на основних етапах підготовки. Навчально-ігрове проектування виступає ефективним засобом підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Проведено аналіз рівня готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності до та після формувального етапу експерименту.
 
Publisher Умань : ПП Жовтий О.О.
 
Date 2011
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/6781/1/11pnpetp.pdf
Плахотнюк, Н. П. (2011) Ефективність технології підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності засобами навчально-ігрового проектування. Проблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наук. праць Уманського державного педагогічного університету ім. Павла Тичини. Частина 2 (4). pp. 112-120.