Запис Детальніше

Психологічні аспекти готовності учителів до інноваційної діяльності

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/7141/
 
Title Психологічні аспекти готовності учителів до інноваційної діяльності
 
Creator Коновальчук, І. І.
 
Subject L Education (General)
 
Description Проведено аналіз психологічних аспектів готовності педагогів до інноваційної діяльності. Виявлено, що у психологічному контексті ця інтегративна якість пов’язана з сформованістю особистісних структур, перебудова яких забезпечує успішність створення і реалізації інновацій та професійної й особистісної самореалізації педагога як суб’єкта інноваційної діяльності.
 
Publisher Умань: ПП Жовтий О.О.
 
Date 2011
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/7141/1/%D0%A3%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D1%8C%20%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D1%87%D1%83%D0%BA%20%D0%96%D0%B8%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%B8%D1%80%20%D0%9F%D1%81%D0%B8%D1%85%20%D0%B3%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%BD%C2%A6%D1%81%D1%82%D1%8C%20-%D0%94.pdf
Коновальчук, І. І. (2011) Психологічні аспекти готовності учителів до інноваційної діяльності. Психологічні аспекти готовності учителів до інноваційної діяльності // Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць, 4 (1). pp. 155-161.